ASISTENT/KA PRO ŘÍZENÍ RIZIKA

Práce s dokumentací je pro Vás běžná věc? Máte analytické a logické myšlení a žádná data Vám neutečou? Pečlivost, trpělivost
a samostatnost jsou Vašimi silnými stránkami? Dokážete si získávat potřebné informace a hlídat návaznosti? Pokud zní ve všech bodech Vaše ano, pak byste to mohl/a být právě Vy, kdo bude jedním z významných členů našeho týmu.

Praxi v oboru neočekáváme, vše Vás naučíme.

CO BUDE NÁPLNÍ VAŠÍ PRÁCE?

  • Řízení rizik zdravotnických prostředků;
  • dokumentování postupů řízeného procesu a jeho následné udržování;
  • dodržování principů řízení rizika ve smyslu EN ISO 14971;
  • sledování a aplikace nových a revidovaných požadavků, které vyplývají z legislativy ČR, EU a dalších zemí;
  • účast na interních setkáních.

CO VÁM URČITĚ NESMÍ CHYBĚT?

  • VŠ, VOŠ nebo SŠ vzdělání, ukončeno maturitou s praxí min. 5 let v administrativě;
  • VÝBORNÁ znalost AJ (min. úroveň B2) – tvorba interní dokumentace, porozumění odbornému textu – legislativa.

VÝHODOU BUDE:

  • Znalost norem EN ISO 13485 a EN ISO 14971;
  • znalost metody FMEA.

Žádost o pozici

    Odesláním mého životopisu v reakci na konkrétní pracovní pozici souhlasím s uchováním mnou poskytnutých osobních dat po dobu trvání výběrového řízení, nejdéle však po dobu 3 měsíců od odeslání.




    MŮŽEME VÁS OSLOVIT V BUDOUCNU?

    SOUHLAS S POSKYTNUTÍM OSOBNÍCH ÚDAJŮ UCHAZEČE O ZAMĚSTNÁNÍ

    Potvrzuji, že jsem byl seznámen s plnou verzí dokumentu, kterým potvrzuji udělení souhlasu s poskytnutím osobních údajů ZDE.

    Potvrzuji seznámení se s obsahem dokumentu „Práva uchazečů o zaměstnání - ve vztahu k udělenému souhlasu“ ZDE.